Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.,
730 – 800
30’
Z
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi.
800 – 815
15’
D
Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
815 – 845
30’
Czynności higieniczno- porządkowe, śniadanie
845 – 900
15’
Czynności higieniczno- porządkowe
900 – 930
30’
D
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
930 – 1000
30’
Z
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna
1000 – 1100
60’
R
Spacer, obserwacje przyrodnicze
1100 – 1115
15’
D
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
1115 – 1145
30’
Czynności higieniczno- porządkowe, drugie śniadanie
1145 – 1200
15’
Słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
1200 – 1345
15’
Wypoczynek na leżakach
1345 – 1400
15’
Czynności higieniczno- porządkowe, zabawa ruchowa
14.00 -1430
30’
Obiad
1430 – 1445
15’
D
Zabawy dydaktyczne
1445 – 1600
75’
Z
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna (pobyt w ogrodzie)
1600-1700
60’
Z
Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela = 4h.15 R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu =1. D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego = 1
(grupy starsze)
czas
ilość
Forma aktywności
630 – 730
60’
Z
Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.,
730 – 800
30’
Z
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi.
800 – 815
15’
D
Ćwiczenia poranne
815 – 845
30’
Czynności higieniczno- porządkowe, Śniadanie
845 – 900
15’
Czynności higieniczno- porządkowe
900 – 1000
60’
D
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
1000 – 1030
30’
Z
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna.
1030 – 1115
45’
R
Aktywność ruchowa w ogrodzie
1115 – 1145
30’
Czynności higieniczno- porządkowe, Drugie śniadanie
1145 – 1200
15’
D
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
1200 – 1245
45’
D
Bajko terapia/ Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści
1245 – 1345
60’
R
Spacer, obserwacje przyrodnicze
1345 – 1400
15’
Czynności higieniczno- porządkowe
1400 – 1430
30’
Obiad
1430 – 1600
90’
Z
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi (pobyt w ogrodzie przedszkolnym).
1600 – 1700
60’
Z
Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
Z – Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela = 4h 30 R – spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu =2 D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego =2