Czas – od…do… | Czas trwania | Organizacyjna forma aktywności |
630- 700 | 0.30’ | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 – 800 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi |
800 – 810 | 0.10’ | Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
810 – 820 | 0.10’ | Ćwiczenia poranne– aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych |
820 – 835 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe, śniadanie |
835 – 900 | 0.25’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
900 – 930 | 0.30’ | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
930 – 1015 | 0.45’ | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
1015 – 1115 | 1 | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1115 – 1130 | 0.15’ | Krąg zmysłów- zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych |
1130 – 1200 | 0.30’ | Czynności higieniczno- porządkowe ,II śniadanie |
1200 – 1210 | 0.10’ | Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom |
1210 – 1340 | 1.30’ | Wypoczynek na leżakach |
1340 – 1400 | 0.20’ | Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa |
1400 – 1420 | 0.20’ | Obiad |
1420 – 1430 | 0.10’ | Zabawa dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające |
1430 – 1530 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
1530 – 1630 | 1 | Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Uwagi: – rytmika – wtorek
Czas – od…do… | Czas trwania | Organizacyjna forma aktywności |
630- 700 | 0.30’ | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 – 810 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
810 – 820 | 0.10’ | Ćwiczenia poranne– aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych |
820 – 835 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe, śniadanie |
835 – 900 | 0.25’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
900 – 1000 | 1 | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
1000 – 1100 | 1 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
1100 – 1145 | 0.45’ | Spacer, obserwacje przyrodnicze |
1145 – 1200 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
1200 – 1230 | 0.30’ | II śniadanie , czynności porządkowe |
1230 – 1300 | 0.30’ | Bajkoterapia/czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające |
1300 – 1345 | 0.45’ | Pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1345 – 1400 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
1400 – 1420 | 0.20’ | Obiad |
1420 – 1440 | 0.20’ | Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści |
1440 – 1500 | 0.20’ | Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp. |
1500 – 1530 | 0,30 | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie |
1530 -1630 | 1 | Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Uwagi:
wtorek – rytmika
poniedziałek , wtorek – religia