Ramowy rozkład dnia

(dla dzieci 3,4 – letnich)

Czas – od…do…Czas trwaniaOrganizacyjna forma aktywności
630-  7000.30’Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze
  700 – 8001Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi
800 – 8100.10’Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence
810 – 8200.10’Ćwiczenia poranne– aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych
820 –  8350.15’Czynności higieniczno-porządkowe, śniadanie
835 – 9000.25’Czynności higieniczno-porządkowe
900 – 9300.30’Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
930 – 10150.45’Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci,  indywidualna praca z dziećmi
1015 – 11151Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym
1115 – 11300.15’Krąg zmysłów- zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
1130 – 12000.30’Czynności higieniczno- porządkowe ,II śniadanie 
1200 – 12100.10’Minutki dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom
1210 – 13401.30’Wypoczynek na leżakach 
1340 – 14000.20’Czynności higieniczno-porządkowe, zabawa ruchowa
1400 – 14200.20’Obiad
1420 – 14300.10’Zabawa  dydaktyczna, ćwiczenia utrwalające
1430 – 15301Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie
1530 – 16301Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci

Uwagi: – rytmika – wtorek


(dla dzieci 5,6 -letnich)

Czas – od…do…Czas trwaniaOrganizacyjna forma aktywności
630-  7000.30’Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze
700 – 8101Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi 
810 – 8200.10’Ćwiczenia poranne– aktywności i zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz innych procesów poznawczych
820 –  8350.15’Czynności higieniczno-porządkowe, śniadanie
835 – 9000.25’Czynności higieniczno-porządkowe
900 – 10001Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
1000 – 11001Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci,  indywidualna i grupowa praca z dziećmi
1100 – 11450.45’Spacer, obserwacje przyrodnicze
1145 – 12000.15’Czynności higieniczno-porządkowe
1200 – 12300.30’II śniadanie , czynności porządkowe
1230 – 13000.30’Bajkoterapia/czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające
1300 – 13450.45’Pobyt w ogrodzie przedszkolnym
1345 – 14000.15’Czynności higieniczno-porządkowe
1400 – 14200.20’Obiad
1420 – 14400.20’Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści
1440 – 15000.20’Prace użyteczne – porządkowanie zabawek na półkach, segregowanie materiału przyrodniczego w kąciku przyrody itp.
1500 – 15300,30Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i  zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi/pobyt w ogrodzie
1530 -16301Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci

Uwagi:
wtorek – rytmika
poniedziałek , wtorek – religia

© 2020 Wszystkie Prawa Zastrzeżone - Niepubliczne Przedszkole nr 2 im. Szewczyka Dratewki