Podstawy prawne
publicznych szkół i publicznych przedszkoli (Dz. U. poz. 502 ze zm.)
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA NA ROK 2019/20
WNIOSKI I REKOMENDACJE DYREKTORA
ze sprawowanego nadzoru w II półroczu roku szkolnego 2018/19:
WNIOSKI:
REKOMENDACJE:
procesy wspomagania rozwoju i edukacji | ||||||
Cel/źródło planowania | Zadanie/sposób realizacji | Osobaodpowiedzialna | Termin realizacji | |||
Tworzenie warunków do realizacji podstawy programowej(ustawa prawo oświatowe, ustawa o systemie oświaty) | Ustalenie przedszkolnego zestawu programów na rok 2019/20 zaopiniowanie przez RP | dyrektor | do 1.09.2019 | |||
Ustalenie ramowego rozkładu dnia na wniosek rady pedagogicznej – dla dzieci młodszych i starszych – różnorodne formy aktywności | dyrektor | do 1.09.2019 | ||||
Ustalenie obowiązującej dokumentacji nauczycieli i sposobu jej prowadzenia | dyrektor | do 1.09.2019 | ||||
Organizacja przestrzeni edukacyjnej w salach z uwzględnieniem zaleceń do realizacji podstawy programowej, m.in. kąciki zainteresowań | nauczyciele grup | do 1.09.2019 | ||||
Wystawy tematyczne – akcesoria lub/i książki, albumy | nauczyciele grup | do każdego tematu | ||||
Działania profilaktyczno-wychowawcze
(zadania przedszkola – podstawa programowa)
Działania profilaktyczno-wychowawcze
Działania profilaktyczno-wychowawcze
Działania profilaktyczno-wychowawcze
|
Wprowadzenie, objaśnienie dzieciom istoty wartości w tematach kompleksowych/projektach:– Przyjaźń, koleżeństwo
– Rodzina – Szacunek – Prawda, uczciwość – Odpowiedzialność – Akceptacja, tolerancja – Dobro, piękno w zachowaniu człowieka – Inne wg ustaleń z rodzicami |
nauczyciele grup | Odpowiednio do tematu | |||
Przygotowanie formy graficznej kodeksu przedszkolaka w salach – ustalenie z dziećmi norm zachowania wynikających z poznawanych wartości | nauczyciele grup | Wrzesień 2019 | ||||
Uzgodnienie z rodzicami:¾ systemu wartości wprowadzanych w przedszkolu
¾ metod pracy wychowawczej i systemu motywacyjnego |
nauczyciele grup | Wrzesień 2019 | ||||
Rozwijanie inteligencji emocjonalnej poprzez:
|
nauczyciele grup | Odpowiednio do tematu, cały rokSzkolny | ||||
Kształtowanie kompetencji społecznych poprzez:
|
nauczyciele grup | Odpowiednio do tematu, cały rok szkolny | ||||
Promocja zdrowego stylu życia – aktywność ruchowa (zdrowie jako wartość):
|
nauczyciele grupnauczyciele 3,4 l
nauczyciele 5,6 l nauczyciele grup nauczyciele grup nauczyciele grup |
codzienniemin.2 x w tyg.
min. 2x w tyg.. codziennie min. 2 dziennie codziennie |
||||
Promocja zdrowego stylu życia – zdrowe żywienie (zdrowie jako wartość):
|
Nauczyciele grup | 1.Zgodnie z planem pracy2.Raz w semestrze
3.Dwa razy w miesiącu (2i 4 czwartek) |
||||
Promocja zdrowego stylu życia – ochrona środowiska (przyroda jako wartość):
– las – park – pole – sad i ogród – ekosystemy wodne
– sprzątanie świata – zbiórka karmy dla schroniska dla zwierząt – zbiórka nakrętek
|
Wszyscy nauczyciele i specjaliści | Odpowiednio do tematu | ||||
Kultura zachowań – wprowadzenie zasad w temacie kompleksowym:– Zachowanie przy stole
– Powitanie, pożegnanie, formy grzecznościowe – Przyznanie odznaki ,,Kulturalny przedszkolak” |
Wszyscy nauczyciele i specjaliści | Każdego dniaCzerwiec 2020 | ||||
Profilaktyka i niwelowanie zagrożeń w relacjach społecznych – bajkoterapia:1. Wprowadzenie wzorów poprawnych zachowań:
– Spotkanie z nieznajomym 2. Niwelowanie zachowań trudnych, radzenie sobie z problemami: – Agresja – Odrzucenie przez kolegów – Nieśmiałość – |
Wszyscy nauczyciele | Każdego dnia | ||||
Bezpieczeństwo:1. Zapoznanie z zasadami bezpiecznego zachowania :
– sztućce, przybory, – maszyny rolnicze, budowlane – bezpieczne zabawy – prąd – ulica – woda – zamarznięte zbiorniki – nieznane rośliny – nieznane zwierzęta – lekarstwa – środki chemiczne 2. Spotkanie dzieci z ratownikiem medycznym oraz zajęcia praktyczne w zakresie udzielania pierwszej pomocy 3. Próbna ewakuacja |
Wszyscy nauczyciele2.Anna W.
3.Dyrektor |
1.zgodnie z tematami2.Raz w semestrze
3.wrzesien 2019 |
||||
Wychowanie obywatelskie i patriotyczne (ojczyzna jako wartość) :1. Zapoznanie ze swoim miastem, wsią – mała ojczyzna
2. Zapoznanie z obiektami i tradycjami Regionu 3. Realizacja tematu – Polska moja ojczyzna – szacunek do symboli narodowych |
Wszyscy nauczyciele | Zgodnie z tematami kompleksowymi | ||||
Doskonalenie procesów wspomagania rozwoju i edukacji w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych (zalecenie Parlamentu europejskiego, kierunki polityki oświatowej państwa) |
Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo – techniczne:
– Pogoda – Woda – Powietrze – to co fruwa i co lata – Światło i kolor
|
Wszyscy nauczyciele | Odpowiednio do tematu | |||
Kompetencje informatyczne:
|
Wszyscy nauczyciele | Odpowiednio do tematu | ||||
Rozwijanie umiejętności uczenia się:
– Mapa pojęciowa – Burza mózgów – Gwiazda skojarzeń, łańcuch skojarzeń – Piramida priorytetów – Metaplan – Za i przeciw – Drzewko decyzyjne – Inne |
Wszyscy nauczyciele | Odpowiednio do tematu | ||||
Inicjatywność i przedsiębiorczość:
|
Wszyscy nauczyciele | Odpowiednio do tematu | ||||
Świadomość i ekspresja kulturalna:
¾ poprzedzone opowiadaniem nauczycielki lub scenką w teatrzyku ¾ wybór najlepiej „pasującej” ilustracji do słuchanego utworu ¾ propozycje tytułu do słuchanego utworu ¾ ułożenie krótkiego opowiadania, którego ilustracją może być słuchany utwór
¾ rytmizacja tekstów i wypowiedzi ¾ śpiewane dialogi ¾ improwizacje dźwiękonaśladowcze głosem i na instrumentach, ¾ improwizacja rytmów ¾ odzwierciedlanie swoich emocji w improwizacjach słownych, wokalnych, instrumentalnych, ruchowych ¾ improwizowanie melodii do podanego tekstu i wierszyka ¾ improwizacje melodyczne na temat podany treścią obrazka
– Gra w kręgu – Kukiełki, pacynki – Teatr paluszkowy – Chińskie cienie – Teatr obrazów – Żywe obrazy – Inne |
Wszyscy nauczyciele | Odpowiednio do tematu3.Raz w ciągu roku najstarsze grupy (MDK)
5. Raz na semestr 6. Raz w miesiącu 7. marzec 2020 |
||||
Wspieranie rozwoju mowy komunikatywnej:
|
nauczyciele 5,6 lnauczyciele grup | Odpowiednio do tematu | ||||
Doradztwo zawodowe (ustawa prawo oświatowe, rozporządzenie w sprawie doradztwa) | Poznanie zawodów w toku realizacji tematów kompleksowych (projektów):
– kucharz – lekarz – listonosz – sprzedawca
– stomatolog – krawiec – kierowca – fryzjer
– górnik – rolnik |
Wszyscy nauczyciele | Zgodnie z tematami kompleksowymi | |||
Poznanie zawodów rodziców dzieci uczęszczających do grup przedszkolnych – zaproszenie ich do przedszkola w charakterze ekspertów | Wszyscy nauczyciele | Zgodnie z tematami kompleksowymi | ||||
Poznanie instytucji użyteczności społecznej oraz ludzi pracujących w tych instytucjach poprzez tematy kompleksowe (projekty edukacyjne):
– Sklep
– Kino – Teatr – Pogotowie ratunkowe
– Straż pożarna – Komenda policji – Poczta – Szkoła |
Wszyscy nauczyciele | Zgodnie z tematami kompleksowymi | ||||
Poznanie cyklu produkcyjnego wybranych produktów i zawodów z tym związanych:
– Cukier – Pieczywo
– Dom – Książka – Nabiał |
Wszyscy nauczyciele | Zgodnie z tematami kompleksowymi | ||||
Organizowanie zabaw tematycznych odpowiednio do poznawanych zawodów i instytucji – gromadzenia akcesoriów we współpracy z instytucjami i rodzicami | Wszyscy nauczyciele | Zgodnie z tematami kompleksowymi | ||||
Przygotowanie fotoreportażu „Zawody i instytucje ” – zdjęcia z poznawanych instytucji oraz spotkań z ludźmi pracy | SandraMałgorzata W. | Czerwiec 2020 | ||||
wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka i pomoc psychologiczno-pedagogiczna | ||||||
Cel | Zadanie | Osoba odpowiedzialna | Termin realizacji | |||
Rozpoznawanie potrzeb i możliwości wychowanków oraz ich sytuacji społecznej(wymaganie nr 5, rozporządzenie pomoc pp) | Obserwacje pedagogiczne wstępne | nauczyciele grup | do 20.10do 20.11 – gr.3l | |||
Rozpoznanie sytuacji społecznej dzieci – ankieta – przy akceptacji rodziców | nauczyciele grup | do 20.10do 20.11 – gr.3l | ||||
Ustalenie wniosków do indywidualizacji i udzielania pomocy pp w toku bieżącej pracy – wpisanie ich do indywidualnych arkuszy obserwacji | nauczyciele grup | do 30.10do 30.11 – gr.3l | ||||
Przekazanie dyrektorowi wykazu dzieci objętych pomocą pp w toku bieżącej pracy i indywidualizacją oddziaływań | nauczyciele grup | do10.11do 10.12 – gr.3l | ||||
Obserwacje końcowe – analiza ilościowo-jakościowa w odniesieniu do dziecka i grupy | nauczyciele grup | do 20.04 | ||||
Realizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli i specjalistów(wymaganie nr 5, rozporządzenie pomoc pp i kształcenie specjalne) | Zaplanowanie form pomocy pp dla dzieci – jako wynik obserwacji nauczycieli i przedszkolnych specjalistów | dyrektor | wg potrzeb | |||
Zaplanowanie form pomocy pp dla dzieci oraz zajęć rewalidacyjnych | Dyrektor | po analizie opinii i orzeczeń | ||||
Ustalenie wykazu dzieci objętych gimnastyką korekcyjną | dyrektor | 15.10 | ||||
Opracowanie przez dyrektora lub wyznaczonego koordynatora przedszkolnego planu pomocy psychologiczno-pedagogicznej z uwzględnieniem zgłoszeń nauczycieli, specjalistów oraz opinii, orzeczeń | Dyrektor/koordynator pomocy pp | 5.11.19 | ||||
Indywidualizacja oddziaływań podczas zajęć dydaktycznych i sytuacji edukacyjnych odpowiednio do potrzeb i możliwości dzieci | Nauczyciele grup | Od momentu stwierdzenia indywidualnych potrzeb i możliwości | ||||
Powołanie zespołów pomocy p-p dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego, wyznaczenie koordynatorów zespołów | Dyrektor | Niezwłocznie po otrzymaniu orzeczenia | ||||
Dokonanie wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego | zespół pomocy p-p | po otrzymaniu orzeczenia | ||||
Opracowanie IPET-ów dla dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego | Zespoły pomocy p-p | do 31.09 lub 30 dni od powołania zespołu | ||||
Realizacja form pomocy p-p i zajęć rewalidacyjnych – dokumentowanie w odrębnych dziennikach | Specjaliści | Od dnia powołania zespołów p-p | ||||
Ocena efektywności realizowanych form pomocy p-p (zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, terapia logopedyczna, inne) | Specjaliści prowadzący zajęcia | po każdym półroczu | ||||
W przypadku dzieci z orzeczeniami do kształcenia specjalnego – wielospecjalistyczna ocena funkcjonowania dziecka | Powołane zespoły pomocy p-p | po II półroczu | ||||
Prowadzenie odrębnych teczek dla dzieci objętych formami pomocy p-p | specjaliści | Od dnia objęcia poszczególnych dzieci pomocą psychologiczno-pedagogiczną | ||||
Analiza gotowości szkolnej(rozporządzenie o drukach i świadectwach, podstawa programowa) | Analiza gotowości szkolnej | Nauczyciele grup 6 l i ewent. 5l | Do 20.04.2020 | |||
Przygotowanie informacji o gotowości szkolnej i przekazanie jej rodzicom | Nauczyciele grup 6 l i 5l wg wniosków | Do 30.04.2020 | ||||
Opracowanie zestawienia zbiorczego ilościowo-jakościowego wyników badania gotowości szkolnej – przekazanie dyrektorowi | Nauczyciele grup 6 l i ewent. 5l | Do 31.05.2020 | ||||
Rozwój zainteresowań i zdolności dzieci
(postawa programowa, pomoc pp) |
Uruchomienie rytmiki – dokumentowanie w dzienniku zajęć przedszkola | dyrektor | od 1.10 | |||
Realizacja zajęć dodatkowych, dokumentowanie w odrębnym dzienniku:
|
Nauczyciele prowadzący zajęcia | Na bieżąco | ||||
Organizacja teatrzyków | Dyrektor | raz w miesiącu | ||||
Organizacja koncertów muzycznych | Dyrektor | raz w semestrze | ||||
współpraca z rodzicami i środowiskiem lokalnym | ||||||
Działania na rzecz środowiska społecznego(wymaganie nr 7) | Udział w akcji charytatywnej Góra Grosza” | Sandra | ||||
Udział w akcji charytatywnej ,,Szlachetna paczka” | KatarzynaAgata K. | Listopad 2019 | ||||
Udział w akcji charytatywnej ,,Adopcja na odległość” | Beata | Wrzesień 2019 | ||||
Udział w akcji charytatywnej ,,Zbieramy nakrętki” | Wszyscy nauczyciele | Cały rok | ||||
Festyn Rodzinny | Agata K. Małgosia W | Czerwiec 2020 | ||||
Wspieranie działalności fundacji ,,Szewczykowe Marzenia” | Wszyscy nauczyciele | Cały rok | ||||
Współpraca z rodzicamii wspieranie rodziny w wychowywaniu dzieci
(wymaganie nr 6) |
Opracowanie grupowych planów współpracy z rodzicami | Nauczyciele grup | Do 5.09.2019 | |||
Zebrania z rodzicami /rozpoczynające rok/:¾ prezentacja podstawy programowej, informacja o realizowanych programach
¾ prezentacja ramowego rozkładu dnia ¾ zapoznanie rodziców z ich uprawnieniami – statut ¾ prezentacja planowanych działań wychowawczych wprowadzanych wartości i systemów motywacyjnych – ewentualne uzgodnienia ¾ prezentacja grupowego planu współpracy z rodzicami ¾ prezentacja systemu obiegu informacji w przedszkolu ¾ wybór reprezentanta do Rady Rodziców ¾ zgody rodziców, upoważnienia ¾ zajęcia dodatkowe ¾ inne |
Nauczycielegrup | Do 15.09.2019 | ||||
Spotkanie przedstawicieli rodziców z dyrektorem | Dyrektor | Raz na semestr i w razie potrzeb | ||||
Ustalenie potrzeb dzieci oraz innych ważnych informacji na temat rozwoju dzieci, w tym poznanie ich sytuacji społecznej – wywiad z rodzicami | Nauczyciele grup | Na bieżąco | ||||
Zajęcie otwarte dla rodziców:– Edukacja matematyczna
– Przygotowanie i nauka czytania |
Nauczyciele grup | Raz na semestrPaździernik 2019
Maj 2020 |
||||
Wywieszanie informacji dla rodziców o zadaniach realizowanych w przedszkolu | Nauczyciele grup | Cały rok | ||||
Dzień Informacji dla rodziców – przekazanie informacji o wynikach obserwacji, o postępach dzieci | Nauczyciele grup | Cały rok | ||||
Porady, konsultacje specjalistów dla rodziców i nauczycieli | Nauczyciele grup | Cały rok | ||||
Warsztaty „Kochać i wymagać – doskonalenie umiejętności wychowawczych rodziców” | Dyrektor | Raz na semestr | ||||
Dokumentowanie współpracy z rodzicami:¾ Listy obecności na zebraniach (lub w dzienniku)
¾ Rejestr kontaktów z rodzicami ¾ Protokoły z zebrań ¾ Zgody rodziców ¾ Upoważnienia ¾ Inne |
Nauczyciele grup | Cały rok | ||||
Współpraca z instytucjami na rzecz rozwoju wychowanków(prawo oświatowe, wymaganie nr 7) | Przekazanie informacji dyrektorom szkół o realizacji obowiązku przedszkolnego przez dz. 6 l | Dyrektor | 30.09 | |||
Nawiązanie bliższej współpracy ze Szkołą Podstawową:¾ Wycieczka dz. 6 l do szkoły – poznanie budynku, udział w lekcji | Nauczyciele najstarszych grup | Cały rok | ||||
Nawiązanie współpracy z Biblioteką Dziecięcą w celu rozwijania zainteresowań czytelniczych | 1.Nauczyciele młodszych grup2. Nauczyciele starszych grup | 1. Raz w semestrze2. Raz w miesiącu | ||||
Współpraca z instytucjami: Policja , Straż Pożarna, Nadleśnictwo Podanin MDK, ChDK, sanepid | Nauczyciele grup | Cały rok | ||||
Realizacja projektu edukacyjnego ,,Zdrowo i sportowo” we współpracy z Kids&Sport | Nauczyciele grup | Cały rok | ||||
Współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną:¾ badania dodatkowe oraz wspieranie dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
¾ porady, konsultacje |
Nauczyciele grup | Na bieżąco | ||||
Udział w konkursach i wydarzeniach organizowanych przez inne przedszkola i instytucje | Nauczyciele grup | Na bieżąco | ||||
Wycieczki(statut, rozporządzenie w sprawie krajoznawstwa i turystyki) | Wycieczka do Alpakolandu grupa IV | Nauczyciele grup | II semestr 2020 | |||
Wycieczka do labiryntu edukacyjnego w Podaninie | Małgorzata W. | 4 październik 2019 | ||||
Wyjazd do Teatru Animacji w Poznaniu | Małgorzata W | Marzec 2020 | ||||
Wycieczki grupowe zgodne z tematami kompleksowymi | Nauczyciele grup | Na bieżąco | ||||
Wycieczka dla dzieci kończących edukację przedszkolną | SandraElwira | Czerwiec 2020 | ||||
organizacja i zarządzanie Przedszkolem | ||||||
Cel | Zadanie | Osoba odpowiedzialna | Termin realizacji | |||
Doskonalenie systemu pracy zespołowej w przedszkolu(wymaganie nr 1) | Powołanie zespołów zadaniowych – wybór przewodniczących | dyrektor | 30.08.2019 | |||
Opracowanie planów pracy przez zespoły zadaniowe | przewodniczący zespołów | 30.09 | ||||
Przekazanie informacji o realizacji zadań przez zespoły – pisemne złożenie informacji dyrektorowi | Koordynatorzy zespołów | po II półroczu lub wg potrzeb | ||||
Doskonalenie przestrzeni edukacyjnej i warunków do statutowej działalności przedszkola
(wymaganie nr 9) |
Przegląd budynku, urządzeń i terenu przedszkolnego pod względem technicznym, w tym bezpieczeństwa – protokół | dyrektor, powołana komisja | do 14.09 | |||
Doposażenie przedszkola o tablicę multimedialną | dyrektor | Do 30.09.19 | ||||
Zakupienie maty i innych pomocy o kodowania, gier planszowych | dyrektor | Do 30.11.2019 | ||||
Organizacja ścieżki zdrowia w ogrodzie | dyrektor | Do 30.12.2019 | ||||
Doskonalenie systemu prawa wewnętrznego(prawo oświatowe) | Aktualizacja statutu do zmian w prawie oświatowym | zespół ds. programowych | Cały rok | |||
Aktualizacja procedury oceny pracy nauczyciela | zespół ds. procedur i regulaminów | Cały rok | ||||
Aktualizacja procedury awansu zawodowego | zespół ds. procedur i regulaminów | Cały rok | ||||
Organizacja wydarzeń przedszkolnych, tradycje(statut) | Dzień Przedszkolaka na sportowo | ElwiraMałgorzata W. Jagoda | 20 wrzesień 2019 | |||
Dzień Drzewa | SandraMałgorzata W. | 4 Październik 2019 | ||||
Dzień Edukacji Narodowej | Agata K.Karolina | 14 Październik 2019 | ||||
Wszyscy jesteśmy Polakami | Agata B.Anna W. | Listopad 2019 | ||||
Dzień Patrona | SandraMałgorzata W. | Listopad 2019 | ||||
Święto Pluszowego Misia | Nauczyciele grup | Listopad 2019 | ||||
Dzień Życzliwości | BeataLaura | 21 listopad 2019 | ||||
Mikołajki | Anna W. Agata B. | 6 grudzień 2019 | ||||
Warsztaty bożonarodzeniowe z rodzicami | Nauczyciele grup | Grudzień 2019 | ||||
Kiermasz bożonarodzeniowy | KarolinaElwira | Grudzień 2019 | ||||
Przedszkolne kolędowanie | ElwiraAgata B. | Grudzień 2019 | ||||
Święto Babci i Dziadka | Nauczyciele grup | Styczeń 2020 | ||||
Wielki Bal Karnawałowy | KatarzynaKarolina | Styczeń 2020 | ||||
Dzień autyzmu i dzieci z zespołem Downa | Agata B.Beata Laura Jagoda | 23 marze20202 kwiecień 2020 | ||||
Powitanie Wiosny | KatarzynaAnna W. | 20 marzec 2020 | ||||
Festiwal Teatrów Przedszkolnych ,,Bajkowa Scena” | Elwira, Agata B., Agata K. Sandra | Marzec 2020 | ||||
Kiermasz wielkanocny | KatarzynaAngelika | Kwiecień 2020 | ||||
Wielkanocny poranek | Karolina Angelika | 8 Kwiecień 2020 | ||||
Dzień Ziemi | Sandra Małgorzata W | 22 Kwiecień 2020 | ||||
,,Mały i duży bawią się razem” | Elwira | Luty 2020 | ||||
Święto Rodziny – | Dyrektor, nauczyciele grup | Maj 2020 | ||||
,,Savoir – vivre przedszkolaka” | Małgorzata PAngelika | Czerwiec 2020 | ||||
Przedszkolny Dzień Dziecka | Małgorzata PAngelika | Czerwiec 2020 | ||||
Festyn rodzinny | Agata K.Małgorzata W | Czerwiec 2020 | ||||
Pożegnanie Przedszkola | Elwira, Sandra , Agata B. Małgorzata W. | |||||
PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI DODATKOWYCH ORAZ ZAJĘĆ DODATKOWYCH
Z DZIEĆMI:
Lp | Zadanie | Nazwisko i imię nauczyciela | ||
|
aktualizacja strony www | Kaczmarek Agata . Matuszak Sandra | ||
|
Kaczmarek Agata | |||
|
Biblioteka | Bedołek Agata | ||
|
sprzęt sportowy | Pietraszak Małgorzata | ||
|
Płytoteka | Bedołek Agata | ||
|
szatnia – dekoracje, ogłoszenia | Nauczyciele grup | ||
|
Kronika | Matuszak Sandra Anna Witkowska | ||
ZAJĘCIA DODATKOWE BEZPŁATNE I POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA | ||||
1. | Religia | Jelińska Dorota | ||
2. | Audycje muzyczne | Megger Piotr | ||
3. | zajęcia korekcyjno-kompensacyjne | Freitag Beata | ||
4. | terapia logopedyczna | Kocimska Laura | ||
5. | język angielski | Kaczmarek Agata | ||
6. | psycholog | Kyciak Alicja | ||
7. | gimnastyka korekcyjna | Czekiel Anna | ||
8. | Zabawy muzyczno-taneczne | Hanna Liszowska | ||
ZAJĘCIA DODATKOWE PŁATNE | ||||
|
Fit Kids | Anna Czekiel | ||
|
Karate | Robert Wleczyk | ||
|
Tenis ziemny | Krzysztof Luchowski | ||
|
Piłka nożna | Sergiusz Grabowski | ||
|
Balet | Hanna Gładych | ||
ZESPOŁY ZADANIOWE NAUCZYCIELI
Lp | zespół | Skład zespołu |
1. | ds. programowych | Aleksandra Żerko .Małgorzata Witosławska |
2. | ds. ewaluacji | Agata Bedołek, Anna Witkowska, Katarzyna |
3. | ds. promocji | Agata Kaczmarek, Sandra Matuszak Anna Witkowska |
4. | ds. procedur i regulaminów | Aleksandra Żerko Małgorzata Witosławska , Elwira Wachowiak |